Sjuk

Lördag igår och jag gjorde inte allt för många knopp. Var nästintill på sjukthuset hela dagen.

Har fått så fruktansvärt ont i halsen. Var på vårdcentralen i Fredags men dem hitta ingenting och skicka hem mig igen, blev det värre skulle jag komma tillbaka, vilket det blev.. Så vi körde till Ystad för vårdcentralen hade stängt i Sjöbo igår. Sjukhuset skicka oss till vårdcentralen i Ystad, där vi kom ditt fem i tre eftersom vi trodde vi skulle inte sjukhuset .. Dem tog inte imot oss för dem stängde tre och hade inte tid och stanna kvar hela kvällen, alltså blev vi nekade på vårdcentralen. Fick gå tillbaka till sjukhuset där dem egentligen inte ville ta imot mig men var så illa tvungna, för dem kunde inte neka mig sjukvård dem också. Sjukt dålig stil, så alltså under helger kan man inte bli sjuk innan 10 och efter 15 för då har inte vårdcentralen öppet och sjukhuset tar inte imot sådana fall som halsont eller liknande.

Dem hitta inget men har fått medicin för halsfluss. Hade likadant förra året och fick samma medecinkur. Hoppas detta hjälper. Orkar inte ligga sjuk under mina två enda lediga veckor på sommarlovet.


Har varit och tittat på min brors bygge. Dem reser huset denna helgen och veckan som kommer. Nu händer det saker så lite roligare att vara och titta där nu. Jag, Louise och mamma körde ner och titta eller för att äta kladdkaka :) Var även med när dem hängde upp kransen för resegille.




Resten av kvällen spenderas väl i soffan med medicin och ipren :/ Går faktist en rättså bra film på tv ikväll. Maja är här och snart kommer resten av familjen Sixtenson för att kränga lite pizza. Och jag själv ska försöka få i mig lite.. kan inte gapa :(

Nog med klagande, ha en bra kväll! :)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0