Stammis.

Börjar känna mig stammis på vårdcentralen nu. Har varit där ännu en gång och dem hittar ingenting :/ Börjar få smått ångest och bli lite irriterad. Fick en ny pencelin nu som hjälper på ett annat sätt. Jag hoppas verkligen att det ska hjälpa nu!

Men nu ska vi inte klaga med tanke på vad som hänt, tänker på Julia, hennes familj och nära & kära. Fy vad jobbigt och vad mycket dem måste gå igenom en dag som denna. Idag har man förståelse för att det regnar, varför skulle inte gud gråta en dag som denna?


Ikväll ska jag nog ner till min brors bygge, har ju fixat ditt två hantverkskillar Joel & Måns :) Får se så dem sköter sig .. Kanske ska gå med Maja till plask&lek om det inte regnar :/





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0