Tidig rea!

Det är sommarlov och jag gick upp halv sju idag :O Min syster drog med mig på rea i Ystad på MQ .. alla som är medlemmar fick första tjing på att kolla reavarorna innan affären öppna. Det börja klockan sju idag och vem var inte där om Linda, Therese & Charlotte? Jodå :) Dem 3 shopping galna tjejerna i familjen.

Jag hitta en Svart tröja på rea och ett par jeans short på ikke rea. (rätt stolt att jag hitta något på rea iaf, brukar aldrig göra det annars..)

Tröjan ..


Shortsen jag köpte fick invigas redan idag :) Har ju varit jätte härligt väder!




Kommentarer
Postat av: syrran

Snygga shorts!!! Bra att du hittade dem, längtar tills jag kan använda mina... 2 dagar kvar på jobbet sen kan de åka på vid bra väder. Hitta på något kul ikväll. Vi hörs! Kram

2010-06-16 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0