Vila i Frid <3

Livet är verkligen inte rättvisst på något sätt. Vi som har det bra klagar på alldelse för mycket, t.ex. jag :/ Jag har jätte ont i min hals och vetinte vart jag ska ta vägen, får knappt i mig någon mat. Tänk då på Julia som har lämnat oss idag. Hur mycket hon har kämpat för sitt liv men klara inte det. Det är en mardröm för oss alla!

Det finns inte ord för hur overkligt det känns, en 16årig tjej som hade så mycket framför sig, gymnasiet, student, körkort, familj ?


Även om jag inte kände henne jätte bra så har vi ändå gått i samma Rock & Pop grupp och alltid hälsat på varandra när vi träffats.

Alla mina tankar går till Julia och hennes familj idag <3






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0