snart träning..

Snart sticker jag till gymet för att pumpa muskler och förbränna fett igen.. har verkligen kommit igång med träningen och det känns så himla skönt!

Måndag - Vattenworkout
Tisdag - Gymet
Onsdag - Bugg (oftast)
Torsdag - Gymet
Sen håller jag helg :) men ibland blir det en promenad på helgen (om det är fint väder). Vilket det var ihelgen så då blev det promenad både lördag och söndag!

Idag kom jag tillbaka till skolan efter 1veckas praktik, de andra i klassen har en vecka till men jag trivdes inte alls och därför är jag i skolan istället. Låter konstigt men jag är hellre i skolan, dock hade det varit roligt och praktisera också men inte om man inte trivs och inte vill gå ditt! Så idag har jag bakat kakor och pajer i skolan som ska vara till försäljning, så det fick bli en skink och ost paj till kvällsmat här hemma som jag tog med hem. Har även hunnit med att hämta Emmie på dagis! Och nu sitter jag och väntar på att min snälla syster ska komma och hämta mig så vi kan träna bort lite fett.

På fredag smäller det!



<3

Kommentarer
Postat av: cathy

stylist på baggium eller ystads praktiska på regementet :)

2010-03-09 @ 20:07:15
URL: http://cathyyy.blogg.se/
Postat av: cathy

stylist på baggium eller ystads praktiska på regementet :)

2010-03-09 @ 20:07:25
URL: http://cathyyy.blogg.se/
Postat av: Challe

Vad trevligt, kul att du kommit igång igen! :)

2010-03-09 @ 21:22:19
URL: http://challesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0