virus på datorn ..

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering men har fått virus på datorn och vill inte sitta vid den. Micke håller på att ta bort det och skulle slutföra något ikväll. Så förhoppningsvis har jag dator ikväll. Det är helt sjukt hur rastlös man kan bli utan en dator, går ju inte precis något bra tv om kvällarna.

Idag när jag skulle gå till bussen gjorde jag verkligen världens tabbe, HAHAHAHA! En stor isfläck på vägen och jag vet att den finns där, för både i måndags och tisdags trippa jag över den men inte idag nej. Idag la jag mig ner och gled fam över den .. snacka om att jag blev blöt och jag skratta så jag nästan kissa på mig. Kan man vara klantigare än vad jag är? HAHA! Fick då alltså gå hem och byta om för att sedan ta bussen en halvtimme senare och komma till skolan lite försent..

Jag förstår inte killar i min ålder? Jag säger inte att alla är såhär men otroligt många.. varför väljer killar tjejer som är 3-4 år yngre än dem själv.. varför är killar så omogna? Eller är det vi tjejer som är "för mogna" och nojjiga? Jag vill ha något svar på det?! Någon som kan hjälpa mig? Hade varit en lättnad med en förklaring!

Ikväll ska jag kolla när lilla söta maja har uppvisning på sin dans och hålla tummarna på att jag får tillbaka min dator, kanske bugga lite också. För att få tankarna på något annat kanske?

Igår införskaffa jag mig ett par röda convers och ett par solglasögon! Ska vi ut och ragga nu eller? ;)

Nu ska jag köra mitt race och verkligen skita i vad alla andra säger!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0