Plantering

Maja och Mira har varit här ikväll, Linda jobba länge och joakim och pappa har varit vid huset och hållt på.

Vi har varit ute i trädgården och planterat jordgubbsplanter, sått rädisor, gräslök och sallat även vattnat blommor :) Maja och Mira ville så gärna hjälpa till. Maja och jag har varit ute och gått en runda också, kollat på "tuttut bilarna". Brandkår, ambulans och polis, alla tre var faktist utanför oss.




Vårt lilla trädgårdland.


Mamma lekte fotograf


Mamma/Farmor, jag & Mira


Mamma/Farmor, jag, Maja & Mira :)



<3

Kommentarer
Postat av: Therese

tänk att mamma är med på foto. Ser underbart ut fast jag tyckte det var kallt idag.



Vad kul att skolan ger ledigt så du kan jobba och tjäna pengar istället. Hinner du träna i alla fall, fast du kan ju inte börja tidigt och jobba länge eller??? Kram

2010-05-10 @ 21:35:01
Postat av: Charlotte

Visst är det kul :) Har dock fått några uppgifter jag ska göra som verkar vara rätt dryga :/ så jag vet vad jag ska göra denna långhelgen. Inget träning idag nej, jag börja tidigt och jobba sent :/ 12 timmar :(!

2010-05-11 @ 19:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0