prov

19 Maj och snart slutar skolan. Det märks, idag lämna vi in ännu en bok för en av våra kurser är avslutad, redovisa även i kursen, gick nog hyffsat bra.



Skulle haft 1 lektion mellan åtta och nio men som tur var eller tur och tur, men vi skulle ha uppdukningsprov idag också. Annars hade jag nog skitit i den första lektionen. Även det provet gick bra tyckte jag, min uppdukning blev som jag tänkt mig DOCK inte blommorna, fick fel sort? Men vad skulle jag tro när det gäller den läraren :O blir så jä'la irriterad.




Sitter just nu och planerar med Maria vad vi ska ha på oss de olika fester vi ska på nu mot skolavslutningar, studenter och 18-års fester :) Vi har iallafall kommit fram till student, två olika med olika folk, det är toppen! 18-års fest är klurigare, tihi. Även så med presenter, vad i hela friden ska man köpa till 3 olika killar som tar studenten? Killar? Det gör det ju bara ännu svårare! Förslag tas gärna imot :)



<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg dukning, gick det bra?

2010-05-19 @ 19:31:27
Postat av: charlotte

Tack :) Jadå det gjorde det, en sak hon påpeka och den var rätt pedantisk .. Man ska ju ha besticken 2cm ifrån bordkanten och jag hade kanske lagt det 1½ .. men inget annat :D

2010-05-19 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0