sammanfattning

En kort sammanfattning av helgen ..

Ifredags var det frilufsdag med hela parkskolan på idrottsplatsen i Ystad, man fick välja mellan att spela fotboll eller brändboll, jag valde brändboll och vår klass förlora nog alla matcher .. tack vare vi var så lite!

Kvällen spenderades med dessa två brudar ..


Lördagen vad det inte snack om att vila och ta det lungt. Halv tio ringde klockan, in i duschen, ner i byn för att handla något snyggt till Syrrans hår vilket blev lite blommor, hem för att fixa mitt hår (Linda som gjorde det & inte jag) äta lite och sen vidare hem till Syrran för att fixa henne hår (hon skulle på bröllop). Hem så att Titti kunde komma till mig, byta om och sen vidare till Tolånga för att jobba på bröllop (ditt syrran skulle). Hemma igen vid 2 tiden, både Titti och jag somna ganska snabbt helt utslagna!

Söndag och det var Morsdag. Sov ganska länge kanske inte så konstigt. Hela familjen skulle in till Malmö för att äta på Jensens böfhouse och fira morsdag. Innan det körde mamma, Linda, Mira, Maja och jag till Nova och shoppa lite!

Idag blev det frissan halv tio för färgning och klippning. Börja skolan 13.15 för en lektion, sista dansklektionen för denna terminen, skönt!



Igår inhandla jag ..
En tröja, den på bilden. H&M
Även ett par svarta byxor, likadana som de becha jag köpte för inte jätte längesen. Gina tricot
Två linne, ett vitt och ett gult. JC





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0