sammanfattning

Kanske ska dra en sammanfattning av helgen, blivit rätt korta inlägg men har inte haft så bra tid till att skriva.

Ifredags kom ju Martin hit, stanna även här till kvällen. Exprimentet gick bra och även den andra läxan vi skulle göra, allt är klart och inskickat och det känns otroligt skönt. Har inte jätte mycket läxor kvar nu :) Märks att det börjar närma sig sommarlov. Iallafall, när det närma sig kväll kom maria hit en stund men stack vidare sen. Louise kom och hon, jag och Martin gick ner för att käka lite pizza, gott! Gick sen till Ted för att hämta louise cider, men där stanna vi typ resten av kvällen, trevligt.

Igår var jag bara hemma, hjälpte till med att duka och laga mat och kvällen spenderades hemma med släkt och familj för att fira pappa. Blev ganska sent :/ vilket kanske inte var så bra, eller bra och bra men det känns nu iallafall!





Jag har värdens sötaste syskonbarn :)

Söndag och klockan ringde 06.30, skulle jobba i Revinge idag också, 10,5 timme idag :/ Får väl tänka på att det är goa pengar, dock tycker inte mina fötter och ben det nu i efterhand. När det är storövningar verkar det vara övertid varje dag? Sov nog 3 timmar inatt, inte jätte bra och inte jätte skönt. Mina ögon går i kors nu. Tur jag har sovmorgon imorgon.





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0