Ska man tro på allt man hör?

Tänk så mycket bättre denna världen hade varit utan allt skit snack. Det finns så sjukt många folk som pratar massa strunt. Säger jag till en person vad jag tycker om en annan person och den personen jag sa något till säger det till en annan och den säger det till en till, blir det aldrig så som man själv berätta det först, det kommer alltid till något nytt, vilket oftast är dåligt och då blir det bara massa bråk och irritation. Vilket inte är så kul!

Därför har jag lärt mig nu, att man kan verkligen inte lita på någon, även om man har bästa vänner kan även bästa vänner "råka" säga något som både inte behöver komma ut och som kanske inte helt stämmer överrens med vad man själv har sagt. Har nog sagt detta många gånger under min livstid men ju mer som kommer upp ju mer lär man sig och under den senaste månaden har det varit extremt. Därför ska jag inte ta någon/något förgivet längre och absolut inte berätta något för någon, iallafall inte något som är super hemligt.

Nog om falska rykte och skit snack. Så har det väl kanske inte varit den bästa dagen iskolan. För varje dag som går blir jag bara mer och mer irriterad på våra lärare. Speciellt två stycken, ni som går HR förstår nog vilka. Den ena blir vi av med nu till sommaren, känns tråkigt att säga det men ska faktist bli skönt!

Har gjort köttfat, potatissallad och lite andra små saker som var till en beställning. Jag gjorde köttfaten och är faktist ganska nöjd, fick dock inte göra helt som jag ville menmen, det får man väl aldrig göra i skolan?

Alla tre så likadana ut.


Väl hemma från skolan så passa jag på att sätta mig i solen med lite rabarberkräm som mamma hade gjort igår. Mums på det, men självklart så gick solen i moln efter bara en halv timme! Träffa mamma nere i byn vid fem, vi skulle till unos och köpa ett sjukt snyggt och somrigt linne till mig. Blev ett par leggins också. 



Cykla hem och åt med pappa, har duschat och nu är soffan min för resten av kvällen :)



<3

Kommentarer
Postat av: maria

älskar linnet, vi får va snygga i dom tsm ;) haha

2010-05-23 @ 18:40:52
Postat av: Challe

Sjukt heta tillsammans! tihi.

2010-05-23 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0