träning på schemat.

Då var det trosdag och 6 Maj. Det blåser som bara den och jag funderar starkt på vad man ska ha på sig på lördag, då det är crusing och det lär ju inte vara varmt eftersom det inte har varit det på dem närmsta dagarna. I Maj brukar det alltid vara fint väder och man kan använda sin vårjacka hur bra som helst. Idag fundera jag på att ta vinterjackan, men hur fin är den i Maj månad? Nej lite varmare väder nu hade vi mer än gärna tagit i mot.

Det står träning på schemat idag, känns så himla skönt att ha kommit igång igen efter två månader. Och jag mitt dumma nöt köpte ett tre månaders träningskort för ungefär två månader sen, tänkt att under sommaren lär det väl inte bli så mycket träning ändå.. Men tydligen inte under dessa två senaste månaderna iheller, alltså har det gått två månader och jag har bara en månad kvar på träningskortet, men jag fick det framflyttat tack vare att jag ändå inte tränat under dem två första månaderna på kortet :) så nu har jag fram till den 16 augusti att träna, vilket känns riktigt bra. Inga förlorade pengar, men det betyder dock att jag måste träna i sommar. Ska i och för sig ändå jobba så kan lika bra träna också, det behövs även på sommaren!

Min klädsel för idag.

Tröja - Gina tricot
Kjol - Vila
Skor - Convers
Strupbyxor - Lindex




<3


Kommentarer
Postat av: Michelle

Snyggt! :) Mysig blogg!

2010-05-06 @ 22:36:50
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Challe

Jag tackar :)

2010-05-07 @ 16:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0