Julbord

Idag har jag lärt mig göra korv :) faktist ganska roligt att få pröva på att göra det.. något väldigt bra man kan ha med sig i livet. Dock inte lika kul och veta vad där är i en korv och speciellt inte "skinnet" iheller!

Jag & Louise gjorde Julkorv, den var faktist god. Hjälpte även Fredde & Nico att göra princkorvar .. det var klurigare än våra julkorvar.




Vi fortsätter med våra förberedelser till julbordet nästa onsdag .. kanske kommer några trevliga bilder då också.


Imorgon är jag egentligen ledig men eftersom jag missa religonsprovet i fredags ska jag göra det imorgon, alltså ska jag åka in till skolan för att skriva ett prov imorgon för att sen åka hem igen! .. Är det störigt eller är det störigt?



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0