Helgen..

Min helg har varit helt underbar :)

Ifredags hade Maria & Louise lite spa för mig, Massage, antiktmask och bubbelbad .. Taco, godis & idol senare på kvällen. :) Tackar för en helt underbar kväll.

Lördagen bestod av shopping. Jag, Linda & Therese åkte till Malmö för att gå inne i stan & shoppa "lite". Det blev en heldel för oss alla faktist :) På kvällen blev det utgång med Louise, Louise, Lenny och en hel massa andra .. förfesta hos mig där även Linda var men svek när vi väl skulle åka till Ystad .. Hade en trevlig kväll, somna gott kl 05.00 ..


Therese gick till bilen för att lasta av lite så vi kunde handla mer..


En rätt full bagagelucka !


Igår passa jag & Mamma lilla Mira, serva byggarna med mat & kaffe. På kvällen blev det varma mackor hos fam. Sixtenson.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0