en liten enkel fråga räcker!

Varför är det alltid jag som ska behöva höra av mig, komma på roliga saker att göra, planera fester och komma med förslag?

Jag blir aldrig frågad om att få följa med på fest, men jag ska alltid fråga och bjuda med folk? Vad är det för fel på mina "vänner"? Jag älskar dom över allt annat och när vi väl är med varandra har så in i helvetes kul, men jag börjar tröttna på att det alltid är jag som ska komma på dom där roliga sakerna man kan göra!

Så ligger det till mina kära läsare!


Idag är det jätte fint väder och hade jätte gärna viljat grilla och umgås med vänner, (passa på i det fina vädret) men jag tänker inte fråga!




<3


Kommentarer
Postat av: Therese

Ibland känner jag likadant, men det brukar gå över. Hoppas någon bjuder med dig på grillning annars kan du cykla med oss och köpa mjukglass när vi käkat. Gäller ju att passa på som du skrev när vädret tillåter. Kram

2011-08-01 @ 17:35:44
Postat av: Linda

Vi kan bjuda dig på grillat imorgon :) Kan tyvärr inte i kväll när du är sugen!! Kram

2011-08-01 @ 18:30:29
Postat av: Charlotte

Vad gulliga ni är :)

2011-08-01 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0