Julafton

Ojoj, vad dålig uppdatering. Har njutit av mina 3 lediga dagar och nu är jobbet i full gång igen.


Lite bilder från julafton :)



Kalle anka mys :)






Tomten kommer :)






Låter bilderna tala för sig själv. En mycket mysig julafton!

Jag fick bland annat, hödtalare till telefon, underkläder, presentkort, melodifestival biljett m.m :)


Juldagen begav jag och mina vänner oss till Fn för att förfesta och sedan åka vidare till tingvalla, lika trevligt som vanligt :)



lånat bilder av linda!


Självklart åkte jag, Syrran och Linda på mellandagsrea på annan dagen, lite som en tradition. Och visst hitta vi lite saker, både rea och ikke rea. Kan lägga upp lite bilder senare på vad som inhandlades :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0