bästa på länge

Min lördag var den bästa på länge :)

Börja med jobb mellan 10.30 - 14.30 precis lagom :) Hem & duscha sen skulle mina föräldrar på teater så jag bjöd in mig på middag hos min bror & hans familj, dom hade några kompisar över på middag och Martin & Louise kom dit senare också :) Vi bestämde oss väldigt spontant att sticka till donna gina med två andra klasskompisar till oss (ibland är facebook bra) & det blev även två andra kompisar till mig som hängde på :) & precis innan vi ska åka så lyckas jag locka med mig min bror & hans kompis också. Så det blev utgång med en hel del och fy sjutton vad kul jag hade!

Dock ska jag aldrig mer bestämma att jag & min bror ska åka hem tillsammans, tog nog över en halv timme & försöka få ut honom från lite mer där jag knappt höll på & komma in för jag är inte 25år .. Han somnar i bilen och när vi väl är hemma står jag där & försöker väcka honom vilket är helt omöjligt om han druckit! .. Med hjälp av Linda fick vi till slut in klumpen i soffan .. tror inte han mår jätte bra idag, muhahaha!



Denna kvällen är värd att minnas, fan vad jag älskar mina vänner!



<3

Kommentarer
Postat av: Martin :)

Det var sjukt roligt :)

2011-02-27 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0