Nytt

Ingen stan utan shopping! Köpte ett bar byxor för ett tag sen, har dom på mig på dom senaste fotona jag lagt upp här, dom är verkligen super sköna! Så idag införskaffa jag mig ett par till fast i en lite mörkare färg, inte så stor skillnad men dom är gudomligt sköna :) köpte även ett svart "typiskt" gina linne, dom är också jätte skönt, vet inte hur många sånna linne jag har? Många är det iallafall :)

För övrigt tyckte jag det gick bra att köra till Nova själv för första gången även att gå där själv, kändes ganska ensamt men jäkligt skönt, var inget folk där. Jag & massa mammor med sina barnvagnar, haha.



Snart bär det av till Solvalla för att följa med mamma på tupperwareparty..



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0