Ups..

Jag lever! Har bara inte haft ork till att blogga, mitt liv är inte så händelserikt just nu. Jag jobbar varje dag, på Lisas Skafferi för er som inte vet. Försöker träna tis & tors och andra dagar händer det väl inte allt för mycket på.

Det tråkiga vädret gör att det inte finns allt för mycket att göra om dagarna. Har nog inte varit på en ändå grillfest eller grillkväll i sommar. Har inte legat på stranden och glassat en ända gång iår. Så just nu längtar jag till den 17 september då planet lyfter med mig i mot Turkiet :) tjjjiihoo!

Har börjat kolla runt på alla klädeshemsidor.. jag vill shoppa höstkläder, speciellt i detta vädret!


Denna klänningen är en av alla snygga höstkläder jag hittat! Förhoppningsvis blir denna min imorgon :)






<3

Kommentarer
Postat av: cathy

nja eller ja så bra som det kan vara nu mera :) själv då?

2011-07-29 @ 20:22:36
URL: http://cathyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0