dåligt av mig men..

Denna helgen har varit kanon bra!

Entré
Mysfredag
Kusinträff
Nova Lund

Är bara några saker jag gjort i helgen..

Ifredags hade jag en mysig eftermiddag på Entré tillsammans med min syster. På kvällen blev det fredagsmys hos Louise där jag även stanna över natten.

Lördagen bestod av städning och möblering på Louise rum, vi blev sjukt nöjda! Hon fixa till mitt hår, jag åkte hem och fixa till mig för att sedan dra vidare till fam. Sixtenson som hade fixat kusinträff :) Mycket trevlig kväll som avslutades hos Louise där jag även blev denna natt.

Ännu mer shopping stod det på söndagens schema :) Jag & Louise följde med Linda & töserna till Nova Lund, där jag införskaffa mig studentklänning, underbart! Kvällsmaten serverades hos Sixtenson som bestod av underbart goda rester.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0