Mot Stockholm!

Here i come! Idag beger jag mig mot Stockholm för att göra fam. Sixtenson & fam. Wydeen en liten tjänst. Jag fick förfrågan om att följa med dem upp till Stockholm för att passa deras barn medan dom går på körslaget. Linda & Camillas pappa är nämligen med där :) HEJA TEAM JACOB!! Vilket jag absolut tackade ja till eftersom resan blev gratis för mig!

Så ikväll ska jag uppleva min livs första flygtur. Ni läste rätt, jag har aldrig flugit tidigare & jag har en ganska bra förklaring på det också .. Min mamma är inte så förtjust i solen eftersom hon blir så röd, vilket har resulterat i att vi aldrig varit utomland & jag har aldrig flugit. Men ikväll gäller det .. och jag måste erkänna att jag är ganska nervös, tihi.



Sitter nu färdig packad för en helg i Stockholm & väntar på att Linda & Joakim ska komma för att hämta mig så vi sedan kan åka vidare till sturup för lite kvällmat också.

Ha en skön helg & tänk på mig 18.45 .. då är jag nog ganska nervös!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0