på benen igen

Stockholm var mysigt dock hade vi ganska mycket otur..

Joakim blev magsjuk på lördagen och fick åka hem från shoppingen (nog ingen större förlust för honom dock) men väldigt tråkigt. Han fick stanna hemma från körslaget, inget vidare men jag hade en mysig/busig kväll med barnen på hotellrummet. På söndagen var det hemfärd, planet skulle lyfta vid 13 men vi fick inte flyga med eftersom Joakim varit magsjuk & det hade inte gått 24h sen sist han kräkte .. Det sluta iallafall med att vi fick hyra en bil & köra hem, för hem skulle vi!

I måndags var det min tur att bli magsjuk :( är fortfarande helt slut ikroppen men ska försöka ta mig till praktiken imorgon. Imorgon börjar jag på min 8 veckors långa praktik på Sjöbo Gästis.. känns inte som någon bra start men det ska nog gå. Ipren löser det mesta!

Det bästa med att vara sjuk är att man förhoppningsvis tappar några kilo :)



<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att du mår bättre :)Det går säkert jätte bra på praktiken. Vi får komma o äta en dag när du jobbar. Kram

2011-03-23 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0