städmagi

Idag tog städmagin över min kropp, har storstädat rum och då menar jag storstädat, damsugit damtorkat torkat golv och städat ut allt onödigt skit! Känns lite läskigt nu, knappt några saker kvar ..


Har konstaterat efter dagen städning att det får nog bli Lund på lördag för att bli av med lite mög någon annan inte tycker är något mög :) Det glädjer mig att sälja det så jag får pengar till att köpa nya saker och även för dom som köper mina saker för en billig peng :)


Emmie har hjälpt mig att städa, eller mest att använda min tv men jag har haft sällskap och det är alltid trevlig, för städning är ju inte det roligaste!


Nu är jag välförtjänt av att slöa i soffan framför idol :)





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0