20 timmar

05.45 ringde klockan och 09.00 var vi på plats i Markaryd för en dags jobb.
 
 
Företaget Nibe hade 60års jubileum och vi var där med Skånes grilltjänst och hjälpte till med maten. 1200 personer är ganska mycket folk och ganska mycket mat :) 
 
En sån kruka med is och champange är väl allas dröm på fest.
 
 
Vi har ett riktigt härligt gäng som jobbade tillsammans. Hade super kul!
 
Efter 14h jobb var vi ganska slut i benen och nöjda med dagen, firade med lite champagne. Vi åkte hem till våra hotellrum och hade en gemensam middag på golvet med lite mat och god dricka :) När jag väl kom i säng insåg jag att jag varit vaken i 20h, och han knappt stänga ögonen föräns jag sov gott!
 
Trots jobb har min helg varit super trevligt, har inte skrattat så mycket som jag gjort på dessa 20h på väldigt länge!
 
Nu landar jag i soffan och förblir här resten av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0