Party all night long

Ifredags kväll fick jag mitt hår fixas efter den lilla missfärgningen och jag var super glad tyckte inte att kvällen kunde bli bättre men ack så fel jag hade, jag var och bowla med några vänner och vem tror ni vann? Jo jag ;D 6 strike på 2 timmar tycker jag är helt okej :)

På lördagens schema stod det 20 års fest :) Jag stod för förfest och efterfest, underbar kväll!





Man skulle ha mask på 20års festen och jag och maria slog våra kloka huvud i hopa och gjorde egna ;)



Och söndagen har varit precis som en söndag alltid borde va, häng med kompisarna helt utslagna i soffan framför en film :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Men vad kul att du också bloggar! Tack för kommentaren! :D

2012-03-21 @ 21:33:55
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0