En vecka

Idag återstår en vecka kvar tills vi ska ha vår fest, mycket festprat nu. Men det är det ändå man håller på med på sin fritid nu, förbereder allt. Nu är placeringen klar, alltid lika svårt och veta var man ska sätta allt folk men tror det blir jätte bra.
 
Vi bjöd in oss på kvällsmat hemma hos min bror idag, mycket gott. Innandess han jag även med ett MHL pass på fitness, alltid lika skönt att avsluta jobb veckan med ett jobbigt träningspass och ladda inför den kommande helgen!
 
 
Fick en underbart härlig bild från Kreta idag. Dom verkar ha det bra.
 
Nu kallar sängen, imorgon ska jag stå i receptionen någon timme, börjar åtta...
 
Godnatt mina sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0