Stan med mamma.

En dag på stan med mamma slutar alltid med att vi har hela bilen full av kassar... Men mysigt har vi och visst är det underbart med nya kläder!
 
 
Lite av det jag köpte,

Svarta manchesterbyxor från Esprit.
 

T-shirt från MQ, Skärp från H&M och klocka från Ur&Penn
 
Tänk, som jag letat efter denna klocka, och äntligen fann jag den i rätt model, lycka! Tänker mig sen t-shirten och det gul/gröna skärpet till ett par lite glansigare svarta byxor!
 
Handla även två koftor, vet inte vilken av dom det blir till festen? Har jätte mycket beslutångest...
 
 
Snart väntar lite god middag tillsammans med föräldrarna och Louise. Mysig lördagkväll :) Känner mig rätt duktigt, detta är fjärde helgen på rad jag inte dricker eller festar (undantag Emmas 20års fest men då körde jag faktiskt) börjar känna att min kropp vill ut och skakas lite på ett dansgolv, haha!
 
 
Vad har ni för er denna lördagskväll?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0