22 april 2012

Min helg har varit precis lika bra som alla andra :) I fredags var jag barnvakt till mina kusinbarn. I lördag jobbade jag och sedan grilla jag med mina underbara vänner. Är tyvärr så jäkla dålig på att ta bilder, blev bara en under hela kvällen...
 
I söndags vakna jag upp med tjejerna, vi börja  med att städa undan efter gårdagens festligheter. Sedan tog vi en tur till affären för att införskaffa oss lite frukost. Det är något liknande denna frukost man vill ha varje söndag :) det var underbart gott!
 
Tycker ni att jag är usel på att blogga (jag kan hålla med) så är jag lite mer aktiv på instagram, följ mig där!! Jag heter; challesvensson !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0