28 april 2013

En liten bild summering av veckan. Har avnjutit årets första mjukglas, varit ute en hel del på jobb och lekt med lera.. I fredags var jag på marinan med några gamla klasskompisar och åt :)  Igår var jag, mamma, Josse och Martin i lund på södra esplanaden och sålde saker på loppisen, hela 1750 kr tjäna jag, (ska dit på lördag igen) och dagen avslutades med grillning och god dricka med underbara vänner! Jag är så himla glad för vilka fina vänner jag har, jag är lyckligt lottad!  Idag har jag bokstavligt talat shoppat loss, äntligen har jag hittat shorts! Efter några veckor letande så hittade jag två par idag :)  så nu kan de sista 10 dagarna till Turkiet gå snabbt, allt är klart, haha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va skönt att du har hittat shorts nu :)Var hittade du dom , så som du har letat ? Kram

Svar: Eller hur, känns ganska skönt faktiskt! Båda på gina tricot :) Kram
Charlotte Svensson

2013-04-28 @ 20:16:27
Postat av: Anonym

Och fickpengarna klara bara till att åka på semester 😉

Svar: Precis :)
Charlotte Svensson

2013-04-28 @ 20:26:59
Postat av: Martin

Helt jävla underbar helg!!!! Har så sjukt kul med med dig alltid!!!!

Svar: Tack själv Martin! Har varit kul att ha dig här, får göras om :)
Charlotte Svensson

2013-04-28 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0