11 februari 2013

Hur fin är inte denna väskan? Man hittar den från idag och framåt på Lindex hemsida eller butik för 299Kr. Idag har jag varit hemma och kurerat mig och min förskylning, en långdragen som inte riktigt vill gå över som pendlar med lite feber? Enligt en läkare hade det inte varit någon feber men enligt mig är det med tanke på att jag har väldigt låg i vanliga fall. Har lunchat med min syster också, hon kom hit med en god sallad som vi mumsa i oss :) alltid skönt med lite extra kvalitetstid tillsammans med sin syster, kunna prata av sig lite.
 
Måste även stolt berätta att jag från och med igår ingår i Sjöbo fitnesscenters styrelse :) Någon jag velat ett tag, och nu fick jag chansen att bli invald då där var någon som ville avgå.

Kommentarer
Postat av: Linda

Glöm inte er bror :)) Kram

Svar: Lite svårt om han skulle lunchat med oss.. Kram
Charlotte Svensson

2013-02-11 @ 19:33:53
Postat av: Anonym

Kanske inte att han skulle luncha med er :) det förstår jag blir lite svårt ;)

2013-02-11 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0