1e januari 2013

Gott nytt år mina vänner!
 
2012 har varit ett fantastiskt år. Har träffat massor av nya fina vänner, har tyvärr förlorat många också. Det är väl så i min ålder, man växer i från varandra och går olika vägar.Ett av mina bästa minne från 2012 är min 20års fest. Vänner & släkt samlade på en och samma fest, underbart!
 
 
Idag börjar vi ett nytt år, känns alltid lika spännande. Alla förväntningar man har. Allt man tänker på som man vill förbättra och allt roligt man vill hitta på under årets gång. Det man oftast alltid längtar efter är de tre härliga sommarmånaderna som oftast alltid blir så jäkla bra.
 
Nu ska vi göra 2013 till ett ännu fantastiskt år tillsammans.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0