27 januari 2013

Ibland önskar jag att jag bodde i en lite större stad, speciellt på helgen. För några år sen var jag och en kompis i Stockholm, då ägna vi en dag åt att bara strosa runt på Lidingö och äta en god lunch ute. Det är ingenting du direkt gör i Sjöbo, tar en promenad och lunchar ute en söndag.. tyvärr! Men jag skulle gärna vilja ha möjligheten.
 
 
Kom på nu, att man kan ju göra det bästa av situationen. Man får helt enkel ta en promenad, handla något i affären och gå hem och göra en god söndags lunch. Så, vem bjuder på lunch nästa söndag? :)

Kommentarer
Postat av: Agda

Som jag saknar dig vännen! Hoppas allt är bra med dig? Hade gärna bjudit dig på en söndagslunch, så kom till Thailand! Haha :D nej men tycker verkligen att vi ska göra detta till en söndagstradition när jag kommer hem igen! LOVE

Svar: Saknar dig mer hjärtat!! Allt är bra med dig också, antar att du har det ännu bättre än mig :) hihi. Det blir en dyr söndagslunch, tror jag får vänta till du kommer hem, haha :p Men absolut ska vi ta långa promenader och äta söndagslunch när du kommer hem :) då är det dessutom förhoppningsvis vår här hemma ;D LOVE!
Charlotte Svensson

2013-01-29 @ 06:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0