10 mars 2013

Vi var på Ikea igår & inhandla en nytt "riktigt" sängbord och är super nöjd, precis ett sånt jag velat ha. Fick köpa högre sängben också för sängbordet var jätte högt gemfört med sängen. Hitta även små fina krukor till mina små fönster (var egentligen en ljushållare men jag tyckte det passa perfekt som krukor). Blommorna köpte jag i en inredningsaffär på Burlöv Center.
 
Söndagen har jag spenderat som så många andra söndagar.. städat, tränat & stått i receptionen. Nu laddar jag inför morgondagen!! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint det blev :)
Får man låna boken när du är klar ? (À)

Svar: Tack Emma :) Absolut får du göra det!
Charlotte Svensson

2013-03-10 @ 20:52:39
Postat av: Linda

Snyggt :)

Svar: Tackar :D
Charlotte Svensson

2013-03-10 @ 22:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0